søndag 19. juli 2009

Girl With a Pearl Earring / Casablanca

Da er jeg nettopp ferdig med en stor bestilling som jeg fikk rett før påske. Invitasjonene skulle egentlig bare være av typen ”Girl With a Pearl Earring”, som er en av mine helt klare favoritter! Men dessverre, når jeg ringte leverandøren min viste det seg at brosjen som jeg bruker på invitasjonen er gått ut av produksjon (!). Heldigvis var kundene veldig forståelsesfulle og gikk med på å bestille 51 invitasjoner av ”Casablanca” (jeg hadde heldigvis 9 brosjer igjen, så noen av den originale fikk de i alle fall). Jeg synes resultatet ble utrolig fint, og de to invitasjonene var kjempefine sammen. Så her er det ferdige resultatet, sammen med invitasjonseskene som de ble sendt i:

"Girl With a Pearl Earring" invitasjon laget av Invitation Couture


"Casablanca" invitasjon laget av Invitation Couture


Alle invitasjonene klare til å bli sendt av gårde.


Invitasjonseske med håndlaget adresselapp.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar